Viikon 4 kuva tulee myös arkiston puolelta. Ja tässä liipataan nyt tuoreeseen aiheeseen, tosin vanhalla kuvalla. Viime viikon keskiviikkona 26.1.2011 sattui Tampere-Pirkkalan lentoasemalla Satakunnan Lennoston Hornet hävittäjälle pieni onnettomuus, joka on ollut uutisotsikoissa ja -jutuissa nyt hetken aikaa. Sen enempää onnettomuuteen kommentoimatta laitan tälläisen kuvan viikon kuvaksi. Kyseinen kone, F18 Hornet HN-428, tulossa laskuun Tampere-Pirkkalan (TMP/EFTP) lentokentän rwy 24:lle. Kesäkuussa vielä hyvin lennossa...
15.6.2010. Canon EOS400D. ISO: 200, Aukko: 10.0, Valotusaika: 1/500 sek, polttoväli: 140 mm.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tämän blogin kommentit tarkastetaan ennen julkaisemista. Epäasialliset kommentit tullaan poistamaan.