Mukanani kulki sekä Garmin Dakota 10 GPS paikannin josta alla oleva harjoituskartta on, sekä Liquid Image Ego 727 actionkamera valjaskiinnityksellä. Alla olevat kuvat on kaapattu actionkameran tuottamasta datasta suoraan Media player classic ohjelmalla.
keskiviikkona, elokuuta 07, 2013
Melontaa
Puolipilvisessä noin 25 °C lämpötilassa tuli taas mahdollisuus kokeilla melontaa. Kokemusta on hieman kertynyt normaalista inkkarikanootista, joten tällä kertaa alla otettiin kajakki. Ensin alkuun meno oli hieman huteraa, mutta kun rentoutui niin kajakkin rupesi kulkemaan ihan mukavasti. Ilmahan oli mitä mahtavin melontaretkelle ja tyyni järven pinta teki melomisen harjoittelusta helppoa.
Mukanani kulki sekä Garmin Dakota 10 GPS paikannin josta alla oleva harjoituskartta on, sekä Liquid Image Ego 727 actionkamera valjaskiinnityksellä. Alla olevat kuvat on kaapattu actionkameran tuottamasta datasta suoraan Media player classic ohjelmalla.
Mukanani kulki sekä Garmin Dakota 10 GPS paikannin josta alla oleva harjoituskartta on, sekä Liquid Image Ego 727 actionkamera valjaskiinnityksellä. Alla olevat kuvat on kaapattu actionkameran tuottamasta datasta suoraan Media player classic ohjelmalla.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tämän blogin kommentit tarkastetaan ennen julkaisemista. Epäasialliset kommentit tullaan poistamaan.