sunnuntai, lokakuuta 11, 2020

Sähköläski GZR RAW

Siinä se sitten on. Tuunattu ja korjattu versio verkkokauppa.com GZR RAW sähköläskistä. E-fatbikestä josta runko meni parin vuoden ja 5000 km jälkeen poikki (Kts aikaisempia postauksia tästä blogista) ja jonka takuu kysymyksiin ei maahantuoja tai myyjäliike suostunut ottamaan mitään kantaa. Itse asiassa tylysti jättivät vastaamatta sähköposteihin ja muihin yhteydenotto yrityksiin.

Mutta pyörä on nyt hitsattu, maalattu ja muutenkin harsittu kasaan. Viimeisiä pikku fiksauksia ja koeajoa vailla valmis. 

3 kommenttia:

  1. Hei, miten tämä korjaus on kestänyt? Minulla napsahti takahaarukka samalnaisesta pyörästä samasta kohtaa poikki ja mietin kannattaako hitsauttaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korjaus on kyllä kestänyt. Tosin pyörällä ei ole ajettu montaakaan sataa kilometriä korjauksen jälkeen, ja pääsääntöisesti ajot ovat olleet hiekkatietä tai asfalttia pitkin. Eli normaalia ajorasitusta enempää ei korjauskohtaan ole tullut. Maastoon ei pyörällä ole lähdetty, enkä kyllä usko korjauksen kestävän rymyytystä metsässä saatikka hyppyjä. Jos on tuttu hitsari joka tekee "halvalla" ja ajot rauhallisia niin ehkä korjaaminen kannattaa.

      Ps. Itse pysyn kaukana GZR:n ja Verkkokauppa.comin pyöristä.

      Poista
    2. Kiitoksia tiedosta. Voisi tuon hitsauttaa kyllä, niin tulis edes jotain käyttöä tuolle, vaikka maantieajoa.

      Minullakin on vähän erikoisia kokemuksia Verkkokauppa.comin takuuhuolloista. Yhden sähköläskin (ei GZR) hukkasivat huollossa. Aloin kyselee että mikä huollossa kestää, eivät enää löytäneet koko pyörää. :D Pienen neuvottelun jälkeen antoivat uuden ja kalliimman pyörän tilalle ilman sen isompaa vääntöä.

      Poista

Tämän blogin kommentit tarkastetaan ennen julkaisemista. Epäasialliset kommentit tullaan poistamaan.