![]() |
| Euro Hockey Challenge maaottelu Suomi - Valko-Venäjä Hakametsän jäähallissa Tampereella. |
lauantaina, huhtikuuta 21, 2012
Kiakkoo: Euro Hockey Challenge Suomi - Valko-Venäjä
Käytiin Hakamettän kiakkoareenalla katsomassa luokaton esitys leijonilta Euro Hockey Challenge ottelussa Suomi - Valko-Venäjä. Tosin olihan ennen peliä mukavaa ohjelmaan kylmällä parkkipaikalla. Poju veti lavalla muutaman kappaleen ja muutenkin oli kaikenlaita ohjelmaa. Peli itsessään ei olllut mitenkään kasosta, odotin kyllä enemmän edellisen pelin perusteella. Mutta onneksi voittomaalikilpailussa saatiin ratkaistua peli voitoksi. Ja täpötäysi Hakametsän halli piti hyvää melua aina aika-ajoin. Ja pääasia saatiin toteutettua peliä katsellessa. Pääsi oma poikakin katsomaan ensimmäistä maaotteluaan. Ja itse pääsin kokeilemaan kameraa Hakametsässä, ja kuvaamista siellä. Kuljetin mukanani järkkärin halliin, vaikka se ei kai täysin sallittua olekaan. Mutta mitä sitten. Alla kuvakollaasi kuvista ja tässä linkki kuviin, uusimmat kuvat löytyvät sivun alalaidasta.
Tunnisteet:
Canon EOS400D,
Hakametsän jäähalli,
jääkiekko,
Suomi,
Tampere,
Valko-Venäjä,
valokuvaus
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tämän blogin kommentit tarkastetaan ennen julkaisemista. Epäasialliset kommentit tullaan poistamaan.