Tuli siinä sivussa muutama valokuvakin napattua. Alla kuvakollaasi muutamasta kisan tiimellyksen tapahtumasta. Ja introvideo mitä on tulossa videon muotoon. Isompia kuvia löytyy www.flickr.com/peepet tai www.facebook.com/nurkkausphotos. Ja videot www.youtube.com/vanskafin.
lauantaina, helmikuuta 15, 2020
Winterance 2020 kisa 2/3
Pikkupakkasen jäädyyttämällä peltoradalla Mouhijärvellä ajettiin lauantaina 15. helmikuuta Winterance 2020 kisan toinen osakilpailu. Team Mutun Vilkut heitti haastetta kuvaamisen suhteen ja siihen tartuttiin. Tosin tällä kertaa kyseellä oli pääsääntöisesti videokuvan taltioiminen kisan tiimellyksessä. Ja koko 4 tunnin ajoajan aikana tuli erilaisia videoklippejä taltioitua melkoinen määrä. Kameran kanssa ympäri rataa ja auton sisälle asetetun kameran avulla.
Tuli siinä sivussa muutama valokuvakin napattua. Alla kuvakollaasi muutamasta kisan tiimellyksen tapahtumasta. Ja introvideo mitä on tulossa videon muotoon. Isompia kuvia löytyy www.flickr.com/peepet tai www.facebook.com/nurkkausphotos. Ja videot www.youtube.com/vanskafin.
Tuli siinä sivussa muutama valokuvakin napattua. Alla kuvakollaasi muutamasta kisan tiimellyksen tapahtumasta. Ja introvideo mitä on tulossa videon muotoon. Isompia kuvia löytyy www.flickr.com/peepet tai www.facebook.com/nurkkausphotos. Ja videot www.youtube.com/vanskafin.
Tunnisteet:
autokilpailu,
Canon EOS700D,
moottoriurheilu,
Mouhijärvi,
Olympus TG-5,
valokuvaus,
videokuvaus,
winterance
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tämän blogin kommentit tarkastetaan ennen julkaisemista. Epäasialliset kommentit tullaan poistamaan.