Perjantaina 13.5.2016 tuli ajeltua Uttiin Jääkärirykmentin perinnepäivää ja sen esityksiä katselemaan. Mukana kulki tietenkin Canon EOS700D ja EF 75-300 mm. Muutama kuva tuli napsittua, alla näytillä. Lisää kuvia nurkkaus.net valokuvagalleriassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tämän blogin kommentit tarkastetaan ennen julkaisemista. Epäasialliset kommentit tullaan poistamaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tämän blogin kommentit tarkastetaan ennen julkaisemista. Epäasialliset kommentit tullaan poistamaan.