keskiviikkona, helmikuuta 04, 2015
Kiakkoo kuvaamassa: Ikurin Vire Hockey vs H.K.H.
Tesoman jäähallissa pelattiin jälleen kiekkoa, kun kotijoukkue Ikurin Vire Hockey sai vieraita Hyvinkäältä. H.K.H. tuli pelaamaan joulukuulta siirretyn ottelun näin tammikuun lopulla. Tuttuun tapaan olin paikalla Canon EOs700D rungon ja Tamron 18-270 objektiivin kanssa. Alla muutama kuva ottelusta.
Tunnisteet:
Canon EOS700D,
H.K.H.,
II-divisioona,
Ikurin Vire Hockey,
jääkiekko,
rautaliiga,
Tamron AF 18-270,
Tesoman jäähalli
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Tämän blogin kommentit tarkastetaan ennen julkaisemista. Epäasialliset kommentit tullaan poistamaan.